wtorek, 20 września 2016

50 dziwnych faktów o mnie



Inspirując się postem pani Joasi z bloga Choose Life, również postanowiłam napisać swoje 50 faktów, które dla większości z Was mogą być sporym zaskoczeniem... Na pewno nie są to rzeczy, o których do tej pory pisałam! Zapraszam do lektury o moich dziwactwach, dawnych pasjach, kompleksach i marzeniach.


1. We wczesnym dzieciństwie bardzo ładnie rysowałam i wygrywałam wiele konkursów plastycznych. Potem jednak zaniedbałam ten talent i teraz wszystkie moje koleżanki z klasy są w tym ode mnie lepsze.

2. Jestem najniższa z klasy, mam tylko 158 cm wzrostu.

3. Nigdy nie złamałam sobie żadnej kości.

4. W dzieciństwie byłam strasznym niejadkiem.

5. Gdy miałam 10 lat, ścięłam włosy do szyji, jednak wyglądałam w takiej fryzurze bardzo niekorzystnie.

6. Pochodzę z bardzo długowiecznej i cieszącej się zdrowiem rodziny.

7. Mimo tego, że mam ponad 15 lat, wiele osób myli mnie z dwunastolatką.

8. Chociaż języka włoskiego uczę się krócej i mniej razy w tygodniu od niemieckiego, w tym pierwszym potrafię się dość dobrze porozumiewać, natomiast w drugim znam tylko kilka podstawowych zwrotów i garstkę słów.

9. Nienawidzę matematyki, fizyki i wychowania fizycznego.

10. Uwielbiam biologię, chemię i język polski.

11. Nie lubieę swoich nóg i włosów.

12. Często się spóźniam.

13. Toleruję osoby homoseksualne, obcokrajowców i innowierców.

14. Nie uczęszczam na religię, nie chodzę do kościoła i nie zamierzam brać ślubu kościelnego.

15. Z wyglądu jestem bardzo podobna do swojego taty, do mamy dużo mniej.

16. Gotowaniem i pieczeniem zajmuję się od około trzech lat.

17. Z egzaminu po szóstej klasie zdobyłam 39 puntów na 40 możliwych, osiągając jednocześnie najlepszy wynik w swojej szkole.

18. Uwielbiam pisać wypracowania i jestem dobra z ortografii, ale nienawidzę gramatyki.

19. Od psów wolę koty.

20. Jem sporo marchewki, przez co moja skóra ma pomarańczowy odcień.

21. Przyjemność sprawia mi czytanie książek tylko o tematyce podróżniczej - moją ulubioną autorką jest Martyna Wojciechowska.

22. Podobają mi się mocno umięśnione sylwetki.

23. W podstawówce inne dzieci naśmiewały się z mojego koloru włosów, przez co nie raz miałam ochotę przefarbować je na brąz. Teraz tą barwę akceptuję i nawet lubię.

24. Lubię oglądać amerykańskie komedie i filmy wojenne. 

25. Moimi ulubionymi kolorami są pudrowy róż i szary.

26. Nie lubię granatów, kaki i grapefruitów.

27. Nie lubię rukoli, cykorii i rzodkiewki.

28. Panicznie boję się szczepień i pobrań krwi.

29. Bardzo wolno biegam (co roku z biegu na 100 metrów dostaję dwójki).

30. Nie lubię gier zespołowych typu siatkówka, koszykówka, piłka ręczna.

31. Uwielbiam jeździć do teatru, zdecydowanie wolę go od kina.

32. W przyszłości chciałabym pracować w zawodzie, który będzie mi przynosił radość i satysfakcję, aniżeli górę pieniędzy.

33. W podstawówce wyplatałam bransoletki z muliny i potrafiłam zrobić sporo wzorów, ale niestety na to hobby zaczęło brakować mi czasu.

34. W ludziach przeszkadza mi nietolerancyjność i plotkarstwo.

35. Moją ulubioną figurą gimnastyczną jest stanie na przedramionach.

36. Jestem bardzo mało skoczna i dlatego ciężko jest mi się nauczyć flik flaka, machowego, salta itp.

37. Za to łatwo mi się rozciąga nogi i kręgosłup.

38. Nigdy nie miałam pryszczy i innych problemów ze skórą.

39. Nienawidzę muzyki disco polo.

40. Słucham przeważnie Macklemora, Lany del Rey oraz zespołu Abba.

41. Rok temu byłam na castingu do seriali paradokumentalnych.

42. Cały mój pokój jest pomalowany na biało.

43. Bardzo boję się sztucznych ogni. W te wakacje miałyśmy z mamą iść na największy we Włoszech pokaz ogni, ale ja musiałam zostać w przyczepie.

44. Naprawdę rzadko chodzę z rozpuszczonymi włosami.

45. Marzę o miętowej Vespie.

46. Mam podobno bardzo staranny charakter pisma.

47. Lubię chodzić do parków linowych.

48. Nie umiem i boję się używać zapałek.

49. Nie wyjdę z domu bez pomalowanych rzęs i bez kolczyków w uszach.

50. Mam niezwykle mocne i twarde paznokcie, ale zawsze noszę je krótko obcięte, ponieważ mi przeszkadzają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz