czwartek, 18 lutego 2016

Hardkorowe ciacha z granolą

 Idealne do chrupania przed treningiem lub na śniadanie! Hardkorowe, bo kaloryczne, zdrowe i rozsądnych rozmiarów, takim ciachem można się najeść :) Cudownie smakują maczane w sojowym mleku waniliowym - ja preferuję te z Rossmanna, takie też i załapało się na zdjęcie. Aby dostarczały naszemu organizmowi błonnika oraz węglowodanów złożonych, użyłam do ich wypieczenia mąki pełnoziarnistej, ale oczywiście możecie dosypać do swoich klasycznej - białej. Ilość syropu klonowego również modyfikujcie według własnego uznania, ponieważ to, jak bardzo słodkie wyjdą, będzie zależeć od słodkości użytej granoli. Zachęcam jednak do zrobienia domowej, najlepiej koszystając z mojego przepisu. Wyjdzie taniej, pyszniej i zdrowiej!


Składniki na 7 sporych ciach:
-1 i 1/2 szklanki granoli z tego przepisu
-200 g mąki pszennej pełnoziarnistej
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-łyżeczka cynamonu
-1/4 szklanki oleju
-4-6 łyżek syropu klonowego
-3/4 szklanki mleka roślinnego

Mieszamy najpierw suche składniki, dodajemy mokre i wygniatamy rękoma. Formujemy ciacha o grubości 2 cm. Pieczemy na papierze do pieczenia w 180°C przez ok.14-18 minut. Studzimy na kratce. Smacznego!

Spodobało Ci się? Zapraszam w takim razie na:
-mój fanpejdż na Facebooku 
-mojego instagrama: _Vegan_Rebel_
-oraz na Snapchata: martynga.imbir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz