niedziela, 21 lutego 2016

Blog roku 2015 - moja kandydatura!


Link potwierdzający moją kandydaturę: http://www.blogroku.pl/2015/zgloszenie/15,1630,vegan-rebel

Chociaż mój blog istnieje dopiero od
września zeszłego roku, zdecydowałam się wziąć udział w tegorocznej edycji "Gali Twórców". Długo zastanawiałam się, czy ma to w ogóle jakiś sens - mam przecież pełną świadomość tego, że pierwszego miejsca nie zajmę. W ostatnim momencie (od wtorku zaczyna się już głosowanie sms-owe) podjęłam jednak wyzwanie, bo pomyślałam - dlaczego by nie, nie mam nic do stracenia! Może otrzymam choć kilka głosów, co sprawi mi po prostu wielką przyjemność, ucieszę się z tego bardzo i TO będzie się liczyło! Nie miejsce w rankingu ;)

  Chciałabym przy okazji przełamać stereotyp nastoletniego blogowania, które niechlubnie kojarzy się obecnie z tekstami o modzie, szkole i ubraniach, nie posiadającymi głębszego sensu i rozwiniętego języka, oraz szybkim zniechęceniem do dalszej "literackiej" pracy w Internecie - blogi takie często wygasają po kilku miesiącach, gdy właścicielkom w końcu wygasa słomiany zapał.

 Ja obiecuję, że bloga prowadzić będę dalej - brak weny, spadek liczby wyświetleń, zniechęcenie i normalny, ludzki "leń" zdarzają się każdemu blogerowi. W takich sytuacjach trzeba po prostu zmobilizować się do pracy i wrócić, gdy napisze się coś, co jeszcze bardziej przyciągnie czytelników i zachęci nas do dalszej roboty. Nigdy nie zamierzam też obniżać poziomu swoich postów, ani zmieniać typowego nurtu tematyki, jakiej się trzymam. Dalej będziecie mogli inspirować się na mojej stronie kulinarnie (staram się robić coraz ładniejsze zdjęcia, zauważyliście?), będziecie motywowani do ćwiczeń fizycznych, a to wszystko do samego końca utrzymane będzie na filarach codziennego, wegańskiego życia.

 Jestem odważną nastolatką, która wychodzi przed szereg pichcąc roślinnie. Zapraszam gorąco do oddawania na mnie głosów i z góry dziękuję za wsparcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz