czwartek, 2 czerwca 2016

Torcik z wafli ryżowych, tylko 5 składników!

Poranek to taka najpiękniejsza część dnia - słońce wschodzi wysoko na niebo, aby nagrzać oziębłą przez noc kulę ziemską, ptaki śpiewają najgłośniej, jak tylko potrafią, a my...mamy najwięcej godzin i najwięcej energii, aby zrobić właśnie tego dnia coś niesamowitego! To są fakty - natomiast według mnie, należy jeszcze dopełnić ten wspaniały czas pięknym i smakowitym śniadaniem.


Dodam jeszcze, że zaraz po przebudzeniu w mojej głowie rodzą się super pomysły - jak na przykład stworzenia takiego torcika z wafli ryżowych! O tak, to jeden z tych dni, kiedy poranek najbardziej mi sprzyjał. Chrupak+miks wieloorzechowego masła+słodki banan+wytrawna czekolada... Z samego opisu przyznacie, że taki śniadaniowy wegański Nobel byłby zasłużoną dla mnie nagrodą. :)

Nie jestem jednak aż tak wymagająca. Największą radością będzie dla mnie widok Waszych komentarzy, gdzie śmiało możecie popisać się zdjęciem Waszego torcika!

Składniki na jedną porcję:
-3 wafle ryżowe
-4 łyżeczki Mixu Orzechowego Crunchy
-duży banan
-2 kosteczki gorzkiej czekolady+łyżeczka oleju kokosowego

-do dekoracji: róża wycięta z truskawki (instrukcję wykonania znajdziecie np. tutaj), pozostała część banana pokrojona w plasterki, łyżeczka kakao.

Dwa wafle smarujemy łyżeczką masła orzechowego tylko po jednej stronie. Pozostałego, trzeciego, smarujemy z obu stron. Wafla posmarowanego z obu stron umieszczamy pośrodku naszego torcika. Między wafle wkładamy banana pokrojonego na plasterki. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej razem z olejem i polewamy masą wierzch. Dekorujemy i podajemy od razu! Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz